Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Dag 2

Av Anna Anonym - 3 juni 2014 19:47

Dag två börjar närma sig sitt slut.
Började även denna dag med en skogsrunda med hunden.
Idag var dock inte vädret lika fint, så vi tog en lite kortare runda.

Var inte så godissugen igår.
Men idag då jag var i mataffären såg jag saker överallt.
Kakor, bullar, chips, godis...
Fy, vattnas i munnen nu ju bara jag skriver om det.
Men jag undvek allt sånt, och köpte en banan som mellanmål.

Lunchen bestod av 4 fiskpinnar, blomkål, ärtor och vitsås.
Riktigt gott faktiskt.

Hann även idag en sväng till gymet.
12 min på crosstrainer och 6 min rodd.
Hade en puls på 157 och blev väl påmind om vilken kass kondis jag har.

Sedan blev det ca 30 min armar igen.

Yäck!
Den där profilbilden är inte så charmig.
Stor del av min övervikt sitter över magen.

Funderar på vilken träning som "tar bäst"
Igår körde jag lägre vikter och många repitioner.
Idag lade jag på mycket vikt, men pallade då kanske bara 5-10 ggr.

Men all träning är väl bra träning ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anonym - 8 juni 2014 22:38

Yääääj! Första veckan avklarad. Och det har gått över förväntan. Gick överraskande lätt ju. Nu är det bara 3 veckor kvar :) Avslutade förresten dagen på 1312 kcal och gårdagen på 1023. ...

Av Anna Anonym - 7 juni 2014 19:01


Snart har första veckan gått :) Härligt! Går ju riktigt bra. Startade lördagsmorgonen med att ställa klockan lite tidigare så jag hann gå en sväng innan jobbet. Så med en frukostsmoothie i handen blev det en sväng på nästan 5 km. Glömde ta på...

Av Anna Anonym - 6 juni 2014 22:39


Aaaaah!Tysklandsresan fyllde inte bara ölkylen.Han köpte godis - MASSA godis.Och en monsterburk nutella på 5 kg. Gaaah!Hur ska detta gå?!Avslutade dagen på 1458 kcal.Och imorgon får jag kämpa mot suget igen.. ...

Av Anna Anonym - 6 juni 2014 17:49


Hann aldrig laga något att ha med till jobbet, så jag köpte en tacopaj.Över 600 kalorier... jäklar!Men kanske gick jag bort några av de kalorierna på jobbet.Låg på 16000 steg när jag jobbat klart.Hemma stod kärleken och grillade.Nice :) Chilikry...

Av Anna Anonym - 6 juni 2014 09:39

Åh vilken härlig morgon.Blev 3.5 km med hund och barn under blå himmel. Har inte överdrivet stor lust att byta om och åka till jobbet en dag som denna.Men gillar mitt jobb, så jag överlever nog.Och det kommer väl fler soliga dagar. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards